رسانه‌های متقاضی حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات سه روز فرصت ثبت‌نام دارند

کدخبر: 926062

بالغ بر ۳۶۰ نشریه، خبرگزاری، پایگاه اطلاع رسانی و موسسه مطبوعاتی تا به امروز برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند

به گزارش «نسیم»، 42 روزنامه، 28 دوهفته نامه، 32هفته نامه، 75ماهنامه، 13 دوماهنامه، 31فصلنامه، 23خبرگزاری، 66 پایگاه خبری، 24 موسسه مطبوعاتی و 28 متقاضی در بخش «صنایع، خدمات و تجهیزات مرتبط با مطبوعات» ثبت نام اولیه را انجام دادند.

تمامی رسانه های مکتوب و مجاز دارای مجوز و متقاضیان حضور در نمایشگاه مطبوعات تنها تا شنبه فرصت دارند در سامانه perssexpo.ir ثبت نام کنند؛ پس از بررسی های اولیه، ثبت نام قطعی از پانزدهم تا پایان مهرماه خواهد بود. امسال و برای نخستین بار، کلیه مراحل پیش ثبت نام، ثبت نام قطعی، انتخاب محل غرفه، پرداخت وجه، دریافت اطلاعات غرفه داران برای صدور کارت، اعلام سیاست ها و ضوابط و اطلاع رسانی رویدادها و برنامه های جنبی نمایشگاه؛ صرفا از طریق سایت نمایشگاه مطبوعات انجام می پذیرد و در مرحله ثبت نام قطعی، متقاضیان متراژ و محل غرفه را از طریق سایت نمایشگاه روی نقشه مشخص و به صورت برخط، هزینه واگذاری را پرداخت خواهند کرد.

در بیستمین نمایشگاه مطبوعات حداقل متراژ 12 متر بوده و با همین ضریب افزایش می یابد و برای متراژهای مازاد بر 24 متر برای رسانه های بخش خصوصی 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

امسال متقاضیان شرکت در نمایشگاه مطبوعات به چهار دسته اصلی تقسیم شده اند:

الف) مطبوعات (روزنامه، هفته نامه، دو هفته نامه، ماهنامه، دوماهنامه و فصلنامه)

ب) خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و اطلاع رسانی.

ج) مؤسسات مطبوعاتی، انجمن ها و تشکل های صنفی، روابط عمومی دستگاه ها.

د) صنایع، خدمات و تجهیزات مرتبط مطبوعاتی (چاپ، کاغذ، توزیع، فناوری شبکه و اطلاعات، مؤسسات بازرگانی و دست اندرکار در زمینه آگهی های رسانه ای و ...)

همچنین با هدف ارتقاء سطح کیفی بیستمین نمایشگاه مطبوعات و بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود در فضای خبری و اطلاع رسانی کشور و در پی درخواست و پیگیری نهادها و دستگاه های دولتی، امکان حضور روابط عمومی این مجموعه ها در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، فراهم شده تا بتوانند با ارائه نشریات، تولیدات رسانه ای، برگزاری نشست های خبری با حضور مدیران ارشد دستگاه مربوطه در محل غرفه و همچنین تقویت ارتباط با سایر رسانه ها ضمن آشنایی بیشتر و بی واسطه با دست اندرکاران مطبوعات و خبرگزاری ها، به روند اطلاع رسانی فعالیت های خویش کمک کنند و در فضایی تخصصی و حرفه ای با فعالان عرصه رسانه به صورت چهره به چهره دیدار و تعامل داشته باشند.

ارسال نظر: