مدیرعامل ایران‌خودرو: ورود کمپانی آمریکایی جنرال موتورز به بازار ایران صحت ندارد

کدخبر: 938774

یکه‌زارع در گفتگو با «نسیم» ضمن اشاره به توسعه همکاری با شرکت‌های خارجی از جمله پژو و رنو افزود: ما به دنبال شریک تجاری دیگری می‌گردیم که این شرکت غیر از شرکت‌های آسیایی و حتی کشورهای اروپایی است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، امروز برخی از سایت‌های خبری با عنوان اینکه "جنرال موتورز به ایران می‌آید؟" این خبر را روی خروجی خود قرار دادند.

هاشم‌یکه‌زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در اظهارات خود در نمایشگاه خودروی تبریز اعلام کرده بود که یک کمپانی خودروسازی که نه اروپایی و نه آسیایی است بزودی به عنوان همکار خودروسازان داخلی وارد بازار ایران می‌شود. یکه زارع نامی از کمپانی مورد نظر اعلام نکرده است ولی محافل نزدیک به خودروسازان براین باورند که اشاره او به کمپانی جنرال موتورز آمریکاست.

وی در نمایشگاه تبریز در رابطه با همکاری ایران خودرو با شرکت‌هایی همانند پژو و رنو نیز افزود: صحبت‌هایی برای همکاری با این دو شرکت مطرح شده است ولی این موضوع به این معنی نیست که اولویت کاری ایران خودرو همکاری با این دو کشور باشد بلکه اولویت ما تولید محصول کاملاً ایرانی است.

مدیرعامل ایران خودرو تصریح کرد: شرکت‌هایی مانند پژو، رنو و سوزوکی شریک‌های جدید ایران خودرو در آینده به شمار می‌آیند، البته علاوه بر این شرکت‌ها یک شرکت جدید غیرآسیایی و غیراروپایی نیز با ایران خودرو در صورت رفع تحریم‌ها همکاری خواهد کرد.

مدیرعامل ایران خودرو در گفتگو با «نسیم» در خصوص این خبر گفت: ورود کمپانی آمریکایی جنرال موتورز به بازار ایران صحت ندارد.

وی ضمن اشاره به توسعه همکاری با شرکت‌های خارجی از جمله پژو و رنو افزود: ما به دنبال شریک تجاری دیگری می‌گردیم که این شرکت غیر از شرکت‌های آسیایی و حتی کشورهای اروپایی است.

ارسال نظر: