رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی: دادستانی به بحث واردات غیر قانونی مرغ ورود کند

کدخبر: 940840

یوسفی در گفتگو با «نسیم» در خصوص واردات مرغ با وجود ذخیره ۱۴۵ هزار تنی اظهار کرد: در شرایطی که شرکت پشتیبانی امور دام با زیان فاحشی رو به رو شده است، دولت باید در خصوص واردات صورت گرفته پاسخگو باشد

رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی با انتقاد از واردات مرغ توسط دولت خواستار ورود دادستانی به عنوان مدعی العموم برای دفاع از حقوق مرغ داران شد .

محمد یوسفی رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی در گفتگو با خبرنگار «نسیم» در خصوص واردات مرغ علی رغم ذخیره ۱۴۵ هزار تنی داخل اظهار کرد: در شرایطی که شرکت پشتیبانی امور دام با زیان فاحشی رو به رو شده است، دولت باید در خصوص واردات صورت گرفته پاسخگو باشد .

وی افزود: متأسفانه در زمینه تولیدات دامی تولیدکنندگان هر روز بدهکار‌تر می‌شوند و مجبورند به دلیل اینکه عرضه از تقاضا پایین‌تر است قیمت تمام شده خود را کاهش دهند .

رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی در ادامه خواستار ورود دادستانی به عنوان مدعی العموم در بحث واردات مرغ شد و به نسیم خاطر نشان کرد: در شرایطی که مرغداران ذخیره‌های خود را با قیمت ۶۰۰۰ یا ۷۰۰۰ تومان می‌فروشند، واردات مرغ بازار را متشنج می‌کند و ما خواستار برخورد دادستانی به عنوان مدعی العموم با مسئولین وارد کننده مرغ هستیم .

شایان ذکر است روز گذشته همایون دارابی مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغ خبر از واردات مرغ توسط دولت علی رغم ذخیره ۱۴۵ هزار تنی مرغ داده بود .

ارسال نظر: