"دسته‌های دانش‌آموزان خوزستانی، عزاداران عاشورا را همراهی می‌کنند"

کدخبر: 942343

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: امسال باتوجه به تقارن ۱۳ آبان و روز عاشورا، زنگ استکبارستیزی پیش از ۱۳ آبان در مدارس استان نواخته می‌شود/ استکبارستیزی منفک از انقلاب اسلامی نیست

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت‌الاسلام سعید جعفری، امروز در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان در معاونت سیاسی اجتماعی استانداری، اظهار کرد: تقارن 13 آبان با روز عاشورا موجب شد برنامه‌ریزی‌ها متناسب با ایام محرم انجام شود. در این راستا، در روز عاشورا دسته‌های عزاداری دانش‌آموزان و دانشجویان حرکت نمادین به مناسبت 13 آبان خواهند داشت و در پلاکاردها و دست‌نوشته‌های خود از شعارها و مضامین متناسب با اسکتبارستیزی استفاده خواهند کرد . پیام امام حسین(ع) "هیهات من الذله" بوده است و بنابراین لازم است به این مضمون در شعارهای استکبارستیزی یوم الله 13 آبان بیش از پیش پرداخته شود؛ زیرا موضوع استکبارستیزی منفک از انقلاب اسلامی نیست.

وی افزود: برگزاری مسابقات مختلف کتاب‌خوانی و نقاشی، نشست‌های هم‌اندیشی در سطح اساتید و دانشجویان و برگزاری جلسات فرهنگی پرسش و پاسخ ویژه دانش‌آموزان در جهت معرفت‌افزایی از جمله برنامه‌های روز 13 آبان است .

ارسال نظر: