عطریانفر: اگر اصلاح‌طلبان در مجلس آینده اقلیت باشند، برای ریاست مجلس از لاریجانی حمایت می‌کنند

کدخبر: 948735

این فعال اصلاح‌طلب در بازدید از غرفه «نسیم» در نمایشگاه مطبوعات افزود: تشکل ندا می‌خواهد تعامل نیرومندتری با نظام داشته باشد/ استعفای محمد هاشمی از کارگزاران خیلی ناگهانی انجام شد

به گزارش خبرنگار «نسیم» محمد عطریانفر، فعال اصلاح‌طلب در بازدید از غرفه «نسیم» در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به استعفای محمد هاشمی رفسنجانی از حزب کارگزاران اظهار داشت: استعفای آقای هاشمی یک کار کاملا شخصی بوده است و ایشان هیچ مشکلی با هیچ کدام از اعضا نداشته‌اند و انشالله مشکلشان حل می‌شود و باز می‌گردند.

وی تاکید کرد: آقای هاشمی نباید این کار را می‌کرد و قطعا استعفای وی هیچ مشکلی را در داخل ساختار سازمانی حزب ایجاد نمی‌کند.

عطریانفر با بیان اینکه آقای محمد هاشمی شخصیت قابل احترامی برای ماست و همه ما به ایشان علاقه‌مند هستیم گفت: اما این استعفا خیلی ناگهانی انجام شد. حرف‌هایی که ایشان برای استعفا مطرح کرده باید حمل بر این کنیم که وی گلایه‌هایی داشته است؛ البته ایشان هیچ اختلافی با کرباسچی ندارد و حتی به خانه و روضه وی می‌رود.

این فعال اصلاح‌طلب با اشاره به فعالیت اصلاح‌طلبان برای مجلس آینده گفت: بنده در خبرها عنوان کردم که مجلس آینده مجلس معتدلی است و باید از آن استقبال کنیم؛ اصلاح طلبان نیروهای موثری در نظام سیاسی ما هستند.

وی ادامه داد: اگر در مجلس آینده اصلاح‌طلبان در موقعیتی قرار گیرند که اصولگرایان ریاست مجلس را بخواهند در دست بگیرند و از اکثریت آراء برخوردار باشند علی القاعده به عنوان مثال آقای لاریجانی از ناحیه اصلاح‌طلبان حمایت می‌شوند؛ البته اگر اصلاح طلبان در اقلیت باشند.

عطریانفر در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا تشکل ندا باعث انشقاق اصلاح طلبان می‌شود گفت: خرازی فرد خوبی است و خودش عنوان می‌کند که آنها گروه دیگری از اصلاح‌طلبان هستند و دوست دارند جوانان را درک کرده تا تعامل نیرومندتری با نظام داشته باشند.

این فعال اصلاح طلب افزود: تشکل ندا اصلا باعث بروز انشقاق در میان اصلاح‌طلبان نمی‌شود چراکه آنها هم مانند اصولگرایان یک گروه هستند و همانطور که تشکیل یک گروه در اصولگرایان بین آنها انشقاق ایجاد نمی‌کند در بین اصلاح طلبان هم همینطور است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا اصلاحطلبان با رسانه‌های اصولگرا مصاحبه نمی‌کنند گفت: در این مسأله به من فشار می‌آورند و الان هم بنده مجبور به این کار میشوم که مصاحبه می‌کنم.

ارسال نظر: