سردار شریف: در حال حاضر ثبات در فضای رسانه‌ای ما موج می‌زند

کدخبر: 950913

مسئول روابط عمومی کل سپاه در همایش بسیج و رسانه استان زنجان گفت: غنی کردن افکار عمومی از محتوای اسلامی، دینی و انقلابی بازدارندگی زیادی درمقابل دشمنان ایجاد می‌کند

به گزارش «نسیم» به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه امروز ( 28 آبان)در همایش بسیج و رسانه استان زنجان با اشاره به ارتباط موضوعی گفتمان ولایت و رسانه، اظهار داشت: این گفتمان ارائه راهکاری برای رسانه‌ها به منظور ارائه عملکرد است.

وی با اشاره به اینکه مؤلفه اصلی در عملکرد رسانه‌ها بازخورد پیام است، گفت: رسانه‌ها باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به وقایع قبل از انقلاب که در دنیا در حال رخ دادن بود، تصریح کرد: در این زمان دو گفتمان بر دنیا حاکم بود، اما با پیروزی انقلاب اسلامی معادلات این دو گفتمان به هم ریخت.

سردار شریف با بیان اینکه اصلی‌ترین علت تقابل دشمنان با ایران اسلامی پیاده کردن گفتمان انقلابی و دینی توسط انقلاب اسلامی ایران است گفت: دشمنان ما دوست ندارند این گفتمان جدید که گفتمانی جدی است، در دنیا ترویج شود.

وی با اشاره به برجستگی‌های ویژه گفتمان انقلاب اسلامی، بیان کرد: هیچ گفتمانی قادر به رقابت با این گفتمان نیست.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شکل گیری گفتمان انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی با ژرف اندیشی، آینده نگری و ظرافت آموزه‌های اسلامی را به بشریت هدیه کرد.

وی از گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان گفتمانی الهام بخش یاد کرد و اظهار داشت: علت اصلی ماندگاری این گفتمان، پایداری و بر اساس اصول بودن آن هم چنین بینش عمیق امام خمینی (ره) و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه مباحث جمهوری اسلامی ایران در 35 سال اخیر همواره در صدر اخبار دنیا قرار گرفته است تصریح کرد: علت این امر گفتمان انقلاب اسلامی و حرف‌های جدیدی است که در قالب آن ارائه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به مبحث حقوق بشر، افزود: دشمنان تعبیر غلطی از موضوع حقوق بشر دارند و از این طریق در تلاش هستند که ایران را دچار مشکل کنند.

سردار شریف با اشاره به اینکه دشمنان از توسعه و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی در هراسند گفت: به طور قطع خون شهدا، رهبری حکیمانه و همت و همدلی مردم این اجازه را به آنان نخواهد داد.

وی خطاب به اصحاب رسانه با بیان اینکه ایران در گفتمان انقلاب اسلامی کامل بوده و هیچ کمبودی ندارد بیان کرد: باید اصحاب رسانه با جهد و جهاد این پیام را به همگان منتقل کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه با اشاره به ظرفیت های انقلاب اسلامی و آموزه‌های آن تصریح کرد: به حمدلله امروز امنیت در ایران اسلامی به بالاترین حد خود رسیده است.

سردار شریف در ادامه به مهندسی دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در 35 سال گذشته توسط رهبرانی فقیه و اسلام شناس، در دوران امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره کرد و تصریح کرد کرد: استراتژی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رافت، مهربانی و همدلی با مردم است و همین امر موجب پایداری نظام و انقلاب اسلامی شده است.

وی با بیان نقاط ضعف دشمن و اقدامات ارزشمند رسانه‌ها در کشور اضافه کرد: الجزیره و العربیه مخاطب چندانی در برابر رسانه‌های ما ندارند و این امر به علت محتوای غنی رسانه‌های ما است.

سردار شریف در ادامه با تاکید برهم‌افزایی بیشتر رسانه‌ها گفت: در حال حاضر ثبات در فضای رسانه‌ای ما موج می‌زند.

وی با اشاره به هجمه‌هایی که دشمنان علیه مسلمانان انجام می‌دهند، تصریح کرد: دشمن با اقدامات خود امنیت سوریه و عراق را به هم ریخته است.

سردار شریف با بیان اینکه وظیفه رسانه‌ها بیان واقعیات است، افزود:غنی کردن افکار عمومی از محتوای اسلامی، دینی و انقلابی بازدارندگی زیادی درمقابل دشمنان ایجاد می‌کنند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در پایان با تاکید بر اینکه ایجاد شکاف بین مردم و روحانیت از اهداف دشمنان است، اضافه کرد: نباید اجازه این کار به دشمن داده شود.

ارسال نظر: