صادق آهنگران: عماری‌ها به جز حضرت آقا وابسته به هیچ جناحی نیستند

کدخبر: 958006

دبیر اکران‌های مردمی جشنواره عمار در نشست خبری افزود: این کارها هر چه مردمی‌تر باشد دستاوردها و ثمرات آن بیشتر می‌شود همانگونه که در دوران دفاع مقدس خود مردم نقش مؤثری در پیشبرد جنگ داشتند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، نشست خبری پنجمین جشنواره عمار در مسجد لولاگر با حضور "صادق آهنگران" دبیر جشنواره و "حاج کرمی" دبیر اجرایی این دوره از جشنواره برگزار شد.

صادق آهنگران دبیر این جشنواره در این نشست در سخنانی گفت: جشنواره عمار یکی از جشنواره‌های مردمی و خوبی است که در سطح کشور برگزار می‌شود و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم نسبت به آن عنایت دارند و خواستار این شدند تا این کار با قدرت هر تمام ادامه پیدا کند.

*عمار وابسته به هیچ جناحی نیست

وی افزود: رهبری در دیداری با دستندرکاران این جشنواره فرمودند آنهایی که کارهای دفاع مقدسی انجام می‌دهد اقدامی جهادی می کنند. از این رو کار و وظیفه دست اندارکاران این گروه خیلی حساس‌تر می‌شود زیرا آنها وابسته به هیچ جناحی نیستند به جز آقا و خالصانه این کار انجام می‌دهد.

آهنگران ادامه داد: کارهای مردمی هر چه مردمی‌تر باشد دستاوردها و ثمرات آن بیشتر می‌شود. همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس مردم نقش مؤثری در پیش برد جنگ داشتند. زیرا در جبهه‌های جنگ همه جور قشری وجود داشتند و این مردم بودند که جنگ را حمایت و هدایت کردند و اگر آنها نبودند وضع اینگونه نمی‌شد که آمریکا و استکبار جلوی ما زانو بزند.

*همچنان دنبال اکران کننده هستیم

دبیر این جشنواره تصریح کرد: از مردم انتظار داریم از این اقدام مردمی حمایت و پیشتبانی کنند. همچنین باید بگویم که برنامه اکران این جشنواره همانند دوره گذشته در مساجد و تکایا و مراکزی که مردم حضور دارند برگزار می‌شود.

آهنگران در ادامه گفت: اما برجسته‌ترین کاری که در این دوره انجام می‌شود این است که از اکران کننده‌های مردمی می‌خواهیم یک اکران کننده به این جشنواره اضافه کنند تا روند اکران همچنان ادامه داشته باشد.

ارسال نظر: