نبی: شاید نوری به تیم ملی اضافه شود

کدخبر: 963530

سرپرست تیم ملی فوتبال افزود: اجازه برگزاری دیدارهای تدارکاتی با هیچ تیمی را نداریم؛ مگر آن که به فیفا پیش از برگزاری اعلام کرده باشیم/ کی‌روش با هیچ کسی تعارفی ندارد/ لغو دیدار تدارکاتی با فلسطین از نظر فنی به ما ضرر زد

به گزارش «نسیم»، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: تا اول ژانویه فرصت داریم لیست نهایی بازیکنان را اعلام کنیم و به همین خاطر فعلا دو جای خالی بر اساس پیش‌بینی‌های کارلوس کی‌روش در این لیست قرار گرفته است. -شروع اصلی کار ما در دیدار با کره بود و در ادامه نیز چند اردوی تدارکاتی را برگزار کردیم. -ما اجازه برگزاری دیدارهای تدارکاتی با هیچ تیمی را نداریم؛ مگر آن که به فیفا پیش از برگزاری اعلام کرده باشیم. دیدار با فلسطین نیز به صورت رسمی به فیفا اعلام شده بود و لغو این دیدار از سوی فلسطین یک کار غیرحرفه‌ای بود و در نهایت تصمیم‌گیری در مورد این اقدام فدراسیون فوتبال فلسطین بر عهده علی کفاشیان است. لغو دیدار تدارکاتی با فلسطین از نظر فنی به ما ضرر زد. -برگزاری یک دیدار تدارکاتی در پرتغال با انجام سه دیدار، برگزاری اردوی تدارکاتی در آفریقای جنوبی و انجام دو دیدار دوستانه به همراه یک دیدار دوستانه با تیم ملی کره و در نهایت هم دیدار با تیم ملی عراق در سیدنی به عنوان هفت دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران پیش از حضور در جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود. -انتخاب نفرات اعزامی به جام ملت‌های آسیا کاملا در اختیار سرمربی تیم ملی است. کارلوس کی‌روش در انتخاب بازیکنان بیشترین وقت را گذاشته و با هیچ کسی تعارفی ندارد.

-کی‌روش بازیکنان را از نظر فنی مورد ارزیابی قرار می‌دهد و آنها را انتخاب می‌کند. با این حال شاید نوری در ادامه به نفرات تیم ملی اضافه شود.

ارسال نظر: