محسن قهرمانی: قبل از اینکه به داوری برگردم، مثل کسی بودم که از عزیزش جدا شده است

کدخبر: 967356

داور محروم فوتبال ایران درباره قضاوت در نیمه‌‌نهایی سوپرلیگ مشهد به «نسیم» گفت: پنج، شش سال دیگر می‌توانم داوری کنم و امیدوارم دیگر از آن جدا نشوم/ می‌خواهم خیلی چیزها را ثابت کنم

قهرمانی در گفتگو با خبرنگار «نسیم» ادامه داد: اینکه می‌توانم دوباره به داوری برگردم، روحیه زیادی به من داده است. واقعا خوشحالم که می‌توانم باردیگر داوری کنم. مثل کسی بودم که او را از عزیزانش جدا کرده باشند و برگشتنم به داوری برای من خیلی لذت‌بخش است. واقعا ناراحت‌کننده بود و در حدود یک سال و سه ماه که از داوری دور بودم، لحظه‌های بدی را سپری کردم. با این حال امیدوارم بتوانم دوباره با قدرت به داوری برگردم و خیلی چیز‌ها را ثابت کنم.

او در پاسخ به این سوال که چند سال دیگر می‌تواند داوری کند هم گفت: پنج شش سال دیگر می‌توانم داوری کنم و دوست دارم شرایط طوری باشد که دیگر از آن جدا نشوم. البته این را بگویم که هنوز چیزی در مورد بازگشت جدی‌ام به داوری مشخص نشده. باید ببینم بعد از این بازی چه اتفاقی برای من خواهد افتاد. با این حال من تمام تلاشم را می‌کنم تا در صورت بازگشت به داوری با تمام وجود کار کنم تا خاطرات بد گذشته را فراموش کنم. داورجنجالی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم می‌تواند در رقابت‌های بین‌المللی داوری کند یا نه هم گفت: دیگر سن و سال من اجازه نمی‌دهد که قضاوت بین‌المللی انجام بدهم. در ضمن ما الان جوان‌های خوبی داریم که می‌توانند به راحتی از پس قضاوت بازی‌های بین‌المللی بر بیایند. حضور در لیگ ایران برای من کافی است و دوست دارم با خاطره خوش از داوری خداحافظی کنم.

ارسال نظر: