جواد اردکانی و پرویز شیخ‌طادی فیلم خود را به صادق آهنگران اهدا کردند

کدخبر: 967467

در پی موج تقدیر از صادق آهنگران، جواد اردکانی کارگردان "شور شیرین" و پرویز شیخ‌طادی کارگردان "روزهای زندگی"، فیلم خود را طی یادداشتی به حاج صادق آهنگران تقدیم کردند

به گزارش «نسیم»، در پی موج راه افتاده در بین اصحاب فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی برای تقدیر از حاج صادق آهنگران، "جواد اردکانی" و "پرویز شیخ طادی" نیز به جمع تقدیرکنندگان از وی پیوستند.

"جواد اردکانی" و "پرویز شیخ طادی" در یادداشتی به ترتیب فیلم سینمایی "شور شیرین" و "روزهای زندگی" خود را به حاج صادق آهنگران اهدا کرد.

*متن تقدیمی اردکانی

به نام خدای شهیدان

با افتخار بسیار و با کسب اجازه از محضر شهید عزیز محمود کاوه ، فیلم شورشیرین را به کسی تقدیم می کنم که با نوای گرم و صدای آسمانی خود شور شیرین عشق را دردلهای عاشورایی برانگیخت . «حاج صادق آهنگران» ، که برای من و هم نسلان من نه فقط یک صدا ، که بخشی باشکوه از سمفونی بزرگ مقاومت مردمان این سرزمین همیشه سبز است .

حاج صادق عزیز، به دعای خواجه شیراز

الا ای طوطی گویای اسرار مبادا خالیت شکّر ز منقار

سرت سبز و دلت خوش باد جاوید که خوش نقشی نمودی از خط یار

با احترام تمام / جواد اردکانی

*متن تقدیمی شیخ طادی

بنام حق

گرچه دیر است اما نه چندان

تقدیم می کنم همه زحمات، تلاش ها و قطره قطره عرق زحمت و تلاش در فیلم "روزهای زندگی" به دنیا دنیا زیبایی و زندگی و آن روزهای ماندگار با آن صوت و شرافت ماندگارت ای یار قدیم، ای آهنگران.

پرویز شیخ طادی

گفتنی است پیش از این چندین نفر دیگر از فعالان و هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب شامل آقایان سید ناصر حسینی پور، محمدحسین نیرومند، علی محمد مودب، محمدمهدی سیار، بهزاد پروین قدس، نعمت اله سعیدی، ابراهیم فیاض، اسفندیار قره باغی، فرج الله سلحشور، محمد سرور رجایی، حسین قرایی، محمد مهدی خالقی و قربانعلی طاهرفر نیز برخی از آثارشان را تقدیم کرده بودند.

تقدیر از حاج صادق آهنگران طی مراسمی در اختتامیه جشنواره فیلم عمار که در تاریخ 19 دی ماه از ساعت 18:30 در سینما فلسطین برگزار می شود، صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر: