مادر شهیدان جنیدی به نمایندگی عماری‌ها از صادق آهنگران تقدیر کرد

کدخبر: 968187

آهنگران در مراسم پاسداشت خود در اختتامیه عمار افزود: شایسته این تجلیل نیستم باید از کسانی که در حلب و سامرا مشغول دفاع از اسلام و تشیع هستند، تقدیر شود/مادر شهید: امیدوارم حضرت زهرا(س) سر شما را به زانو بگیرد

به گزارش خبرنگار «نسیم»، در ادامه اختتامیه جشنواره عمار و پس از پخش کلیپ‌های مرتبط صادق آهنگران، مداح اهل بیت(ع) مورد تقدیر قرار گرفت. وی البته در این مراسم به مداحی نیز پرداخت و حاضران به همراه او به سینه زنی پرداختند.

پیش از سخنراین این مداح نیز قرآنی با دست خط رهبر معظم انقلاب به این مداح اهل بیت(ع) اهدا شد. در این یادداشت کوتاه آمده "اهدا به آقای آهنگران با تجدید خاطرات شوق‌انگیز روزهای دفاع مقدس. سیدعلی خامنه‌ای"

*امیدوارم حضرت زهرا(س) سر او را به زانو بگیرد

در ادامه مادران شهید نگهبان، محسنیان، جوادی، جوادیان، صبوری، قنبری، حیدری نژاد، جنیدی، خواجه وند، سلیمانی، صابر، خالقی پور و شریفی از این مداح تقدیر کردند.

مادر شهید خالقیان به نمایندگی از خاناوده های حاضر در مراسم گفت: روزی خواهد آمد من و امثال من شاید نباشیم اما همه ایران یکپارچه در عمار شرکت خواهند کرد. من به برادر عزیزم آقای آهنگران عرض کردم شنیدم صدام برای شما جایزه قرار داده بود. من بعنوان خانواده شهدا جمعا آبرویی داریم و به حضرت زهره(س) خواهیم گفت: صدام برای سرش جایزه گذاشته بود، شما به پاس او سرش را به زانو بگیرد.

پس از آن نیز مادر شهیدان جنیدی، از او تجلیل کرد.

*لیاقت این تقدیر را نداشتم

همچنین صادق آهنگران نیز گفت: واقعا زبان من قاصر است و من اصلا لیاقت این را نداشتم چون هرچه داشتیم از برکت شهدا و امام راحل بود. خدا درجاتشان را عالی بفرماید.

وی افزود: تقدیر باید بشود از کسانی که برای آرمانها و ارزشهای دفاع مقدس زحمت کشیند. عزیزانی که در اطراف حلب و سامرا بخاطر حفظ ارزشها جانشان را فدا می‌کنند. باید از آنها تجلیل شود و محبت کسانی که اینجا جمع شدید؛ از حاج حبیب معلمی شاعر دلسوخته و پیرمرد دفاع مقدس و همه شهدایی که توسط آنها عزت پیدا کردم. از پدرم و مادر که این لقمه را به من دادند و مرا در مسجد و جبهه بزرگ کردند.

این مداح گفت: پدر و مادر و همسرم؛ این سه عزیز در دوران فداع مقدس با اینکه زیر خمپاره ها بودند اما از آنجا بیرون نیامدند تا ما را تشویق کنند و روحیه ای برای برای بسجی ها باشند پس باید از آنان تشکر کنم و از خانواده های شهدا.

آهنگران ادامه داد: اول برا رهبر عزیز دعا کنید چون چهره ای بی مثال در برابر سختیهاست. انشا لله خداوند طول عمر پرکت بدهند به ایشان تا پرچم را دست آقا امام زمان(عج) بدهند. تشکر ویژه میکنم از فرماندهان سپاه و همه عزیزان سپاه بخصوص کسانی که از رفقای ما بودند مثل شهید احمد تقوی. من تمام نعمت هایم بخاطر فضایی است که در آن بزرگ شدم؛ این فضا سپاه پاسداران است که من را در آن آزاد گذاشتند. خداوند انشالله ایشان را با شهدای کربلا همراه کند.

ارسال نظر: