ابوالحسن داودی: برای رو به رو شدن با نگاه مخاطب به "رخ دیوانه"، آماده‌ام

کدخبر: 968388

کارگردان فیلم سینمایی "رخ دیوانه" به «نسیم» گفت: پیش‌بینی از میزان استقبال یا موفقیت فیلم در جشنواره ندارم ولی سعی کردم با هرچه پیش می‌آید چه مثبت و چه منفی رو به رو بشوم/ فیلم درمرحله ساخت موسیقی است

ابوالحسن داوودی کارگردان سینمای ایران در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با فیلم سینمایی "رخ دیوانه" در بخش سودای سیمرغ حضور یافته است. وی در گفتگو با «نسیم» از آخرین مراحل تولید این فیلم خبر داد و گفت : این فیلم در مرحله ساخت موسیقی است و پس از پایان موسیقی میکس نهایی را آغاز خواهیم کرد.

وی در خصوص پیش بینی خود از نگاه مثبت و منفی مخاطبان و داوران در این دوره از جشنواره بیان کرد : پیش بینی از میزان استقبال یا موفقیت و عدم موفقیت این فیلم در جشنواره ندارم ولی همواره سعی کرده ام با هر آنچه که پیش می آید چه مثبت و چه منفی رو به رو بشوم و خود را برای هر نوع نگاهی آماده می کنم.

فیلم سینمایی "رخ دیوانه" با کارگردانی ابوالحسن داوودی و تهیه کنندگی بیتا منصوری ساخته شده، فیلمنامه آن توسط محمدرضا گوهری و البته بر اساس طرحی از ابوالحسن داودی نگاشته شده است .

"رخ دیوانه" داستان چند جوان است که در یک قرار اینترنتی با یکدیگر آشنا شده و به دنبال یک شوخی و شرط بندی در مسیری پیچیده و دلهره آور می افتند. مسیری که درک جدیدی از زندگی و اجتماع را برای هرکدامشان رقم می زند .

بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از: طناز طباطبایی، صابر ابر، ساعد سهیلی، نازنین بیاتی، امیر جدیدی، سحر هاشمی، رضا آحادی، فرنوش آل احمد و بیژن امکانیان، گوهر خیراندیش، امیرمحمد زند .

سایر عومل تولید "رخ دیوانه" عبارتند از سرمایه گذاران " بیتا منصوری - بنیاد سینمایی فارابی، مدیر فیلمبرداری : فرشاد محمدی، مدیر صدابرداری : نظام کیایی، تدوین : بهرام دهقانی، طراحی و ترکیب صدا : بهمن اردلان ( استودیو بهمن )، آهنگساز : کارن همایونفر ،طراح چهره پردازی : مهری شیرازی، طراحان صحنه و لباس : مجید لیلاجی - شهریار کلهر، دستیار اول و برنامه ریز : ایمان توکلی، رضا سخایی، نور : داود محمدی.

ارسال نظر: