"شاهد یاران" ویژه شهید باهنر انتشار یافت

کدخبر: 968517

شماره جدید ماهنامه فرهنگی تاریخی "شاهد یاران" ویژه نخست وزیر شهید محمد جواد باهنر به صاحب امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شد

به گزارش «نسیم»، یکصد و یازدهمین شماره ماهنامه «شاهد یاران» با گفتارهایی از حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت الله موسوی اردبیلی، آیت الله شبیری زنجانی، آیت الله سید یحیی جعفری، حجت الاسلام محمد جواد حجتی کرمانی، و حجت الاسلام عبدالمجید معادیخواه توسط گروه مجلات شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شد .

پیام شهیدان رجایی و باهنر در کلام معطر امام خمینی(ره) با عنوان «آن‌ها به رفیق اعلا پیوستند»، شهید باهنر در آئینه کلام مقام معظم رهبری با عنوان «عنصر فراموش نشدنی»، شهید باهنر در آئینه کلام رئیس جمهوری دکتر حسن روحانی با عنوان «شاگرد و رهرو حضرت امام بود...» از عناوین مهم بخش اول این ویژه نامه هستند .

«شهید باهنر و ایام طلبگی» با سه گفتگو از دوستان و همدرسان شهید، تشریح نقش برجسته شهید باهنر در مبارزات انقلاب اسلامی و حزب جمهوری اسلامی با چهار گفت‌و‌گوی اختصاصی با یاران شهید نیز در این نشریه منتشر شده است .

گفتگو با فرزند، برادر و خواهر مکرمه شهید و جمعی از بستگان با روش مستند تاریخ شفاهی در این شماره شاهد یاران، خوانندگان را با بخش‌های مهم زندگی این شهید والامقام آشنا می‌کند .

کتاب‌شناسی شهید باهنر، گزارش تصویری از موزه شهید باهنر کرمان و متن سخنرانی آن شهید والامقام درباره مسئله تعلیم و تربیت در اسلام نیز بخش پایانی یادمان شهید دین و دانش است که در ۹۰ صفحه به همراه بیش از ۵۰ قطعه عکس منتشر نشده در این مجلد گردآوری و عرضه شده است .

ارسال نظر: