مزدک رستمی: "همه چیز آنجاست" خود زندگی است؛ قصه‌ها شبیه واقعیت هستند

کدخبر: 975622

این بازیگر به خبرنگار «نسیم» گفت: از ویژگی‌های سریال این است که قصه‌های آن به زندگی واقعی نزدیک هستند و مشابه ماجراهای آن را در زندگی روزمره‌مان پیدا می‌کنیم؛ سریال طرح معضل اجتماعی می‌کند

مزدک رستمی بازیگر نقش اسماعیل در سریال «همه چیز آنجاست» در گفتگو با خبرنگار «نسیم»، ماجراها و داستان های این مجموعه را نزدیک به زندگی واقعی دانست و افزود: از ویژگی ها و امتیازات این سریال این است که قصه های آن به زندگی واقعی نزدیک هستند و مشابه ماجراهای آن را در زندگی روزمره مان پیدا می کنیم.

وی درباره کاراکتر اسماعیل ادامه داد: اسماعیل هم نقشی است که شبیه او را ممکن است سراغ داشته باشیم.

رستمی درباره میزان ارتباط قصه اسماعیل و سمانه با داستان اصلی سریال افزود: داستان اسماعیل و سمانه داستان ازدواج و وصلت است و به واسطه مهرنوش که عضوی از خانواده اصلی قصه است به داستان وصل می شود. بقیه داستان های این مجموعه هم به واسطه یک کاراکتر به این خانواده و ماجراهای آن پیوند می خورند. البته قرار بود قصه اسماعیل و سمانه بیش از این ها با خانواده اصلی درگیر باشد اما بعد از گذشت چند قسمت و با توجه به فیدبکی که از مخاطبان دریافت شد، به نظرم توانست به عنوان قصه ای مستقل عرض اندام و هویت پیدا کند.

این بازیگر داستان اسماعیل در قصه «همه چیز آنجاست» را بستری برای طرح یک معضل اجتماعی دانست و بیان داشت: به نظرم قصه اسماعیل و سمانه و بسیاری از قصه های دیگر در این مجموعه هریک طرح یک مشکل را به دوش می کشند و از این نظر هم حضورشان در داستان ضرورت پیدا می کند.

«همه چیز آنجاست» به تهیه کنندگی داوود هاشمی و کارگردانی شهرام شاه حسینی هر شب ساعت20:45 از شبکه سه سیما پخش می شود. تاکنون 48 قسمت از این سریال پخش شده و 10 قسمت پایانی نیز در شب های بعد روی آنتن می رود.

جمشید مشایخی، بهناز جعفری، محمد عمرانی، بهرام ابراهیمی، امین زندگانی، الهام حمیدی، مهرانه مهین ترابی، حدیث میرامینی، حسین مهری، صفا آقاجانی و... در این سریالی نقش آفرینی می کنند.

ارسال نظر: