حجت‌الاسلام حسنی: کارکنان بنیاد شهید باید به معنای حقیقی، ادامه دهنده راه شهدا باشند

کدخبر: 976290

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در ‌"آئین تجدید میثاق ایثارگران با آرمان های امام راحل" گفت: انقلاب اسلامی ایران اصلا قابل باور و قابل مقایسه با هیچ انقلابی در دنیا نبوده و نخواهد بود

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت‌الاسلام حسنی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، ساعتی پیش در ‌"آئین تجدید میثاق ایثارگران با آرمان های امام راحل" گفت: شهدای انقلاب اسلامی، چل چله هایی شدند که به پرواز درآمدند و با پرواز همه گونه مردم ایران به وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران اصلا قابل باور و قابل مقایسه با هیچ انقلابی در دنیا نبوده و نخواهد بود و این انقلاب، پیام ارزشمندی به نام انقلاب اسلامی را به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: 10 سال و 4 ماه و یک روز به امامت امام خمینی(ره)، رهبری انقلاب اسلامی کنترل شد و اکنون 25 ساله این سنگر با همان اصول و همان ارزش با رهبری مقام معظم رهبری به درستی مسیر خود را طی می کند.

وی در ادامه خطاب به خانواده شهدا گفت: شما انقلاب آفرینان و فجرآفرینان در مقابل رژیم شاهنشاهی مقابله کردید و توانستید به پیرزوی برسد و ادام دهنده راه شهیدان هستید.

ارسال نظر: