فیضی: عزم جدی در شهرداری تهران برای برخورد با فساد وجود دارد

کدخبر: 981381

رئیس سازمان بازرسی کل شهرداری تهران افزود: شفاف سازی اولین قدم برای برخورد با تخلفات و فساد اداری است/ شهرداری باید به سمتی پیش برود که اطلاعات مناقصه‌ها، مزایده‌ها و جذب نیرو را در تابلوی اعلانات خود قرار بدهد

به گزارش «نسیم»، مصطفی فیضی، رئیس سازمان بازرسی کل شهرداری تهران در نشست مشترک سازمان بازرسی و حراست کل شهرداری گفت: شفاف سازی اولین قدم برای برخورد با تخلفات و فساد اداری است و حضور دستگاه‌های نظارتی در شهرداری تهران نیز در همین راستا است .

وی افزود: شهرداری باید به سمتی پیش برود که اطلاعات مناقصه‌ها، مزایده‌ها، جذب نیرو و... را در تابلوی اعلانات و دید همگان قرار دهد و به اصطلاح ساختمان شهرداری شیشه‌ای باشد .

رئیس سازمان بازرسی کل شهرداری تهران گفت: در شهرداری تهران عزم جدی برای برخورد با فساد و تخلفات اداری وجود دارد و در راستای شفاف سازی، هیچ کس حتی مدیران ارشد نیز مصونیت ندارند .

فیضی شهرداری تهران را در حوزه مبارزه با فساد سرآمد سایر دستگاه‌ها عنوان کرد و گفت: تدابیر شهردار تهران، عزم و اراده جدی مدیران ارشد شهرداری برای برخورد با فساد و تعامل و همکاری سازنده با دستگاه‌های نظارتی به ویژه سازمان بازرسی کل کشور نشان از فعالیت‌های ارزنده صورت گرفته در این مجموعه برای برخورد با تخلفات دارد .

وی خاطرنشان ساخت: مجموعه شهرداری محیطی است که از بیرون مورد آسیب قرار دارد و از آنجا که ممکن است تخلفات جزئی زمینه ساز تخلفات بزرگ گردد باید با دلال‌ها و واسطه‌ها برخورد جدی شود .

ارسال نظر: