هاشمی رفسنجانی از طرح توسعه حرم امام خمینی(ره) بازدید کرد

کدخبر: 983517

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه این بازدید گفت: انشاالله سال آینده شاهد بهره‌برداری کامل این طرح خواهیم بود و خواهیم دید که مرقد مطهر امام راحل یکی از مراکزی می‌شود که گردشگران خارجی به اینجا می‌آیند

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حاشیه این بازدید ضمن ابراز خوشحالی از حضور در مرقد مطهر امام راحل گفت: از اینکه یک مکان مناسبی برای جمهوری اسلامی آن هم در آرامگاه بنیانگذارجمهوری اسلامی با این ویژگی ها و خصوصیات در حال شکل گیری است بسیار خرسندم.

وی با اشاره به اینکه بهره برداری ازاین طرح به دلیل کمبود بودجه مناسب به طول انجامیده است افزود : البته روند آماده سازی این طرح هم به گونه ای بود که تدریج پذیر بود .

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : انشا الله در سال آینده شاهد بهره برداری کامل این طرح خواهیم بود و خواهیم دید که مرقد مطهر امام راحل یکی از مراکزی می شود که گردشگران خارجی از تمام دنیا برای بازدید از آن به اینجا می آیند.

در این بازدید سیدحسن خمینی تولیت حرم مطهر و رییس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را در جریان مراحل پیشرفت طرح‌های مختلف انجام شده و در دست اقدام حرم مطهر امام راحل قرار داد .

ارسال نظر: