سخنگوی کمیسیون برنامه: لایحه برنامه ششم توسعه قبل از تیرماه تحویل مجلس می‌شود

کدخبر: 994331

غلامرضا کاتب در گفتگو با «نسیم» افزود: شورای نگهبان ایراداتی را نسبت به لایحه خروج از رکود وارد ساخته بود که این ایرادات رفع شد/ بودجه ۹۵ در راستای برنامه ششم خواهد بود

غلامرضا کاتب سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتتگو با «نسیم» در خصوص آخرین وضعیت لایحه خروج از رکود اظهار لایحه خروج از رکود گفت: این لایحه تمامی مراحل خود را در مجلس طی کرده است و برای نهایی شدن نیازمند اعلام نظر شورای نگهبان هستیم.

وی با اشاره به ایرادات شورای نگهبان به این لایحه گفت: شورای نگهبان در چند مورد ایراداتی را نسبت به این لایحه وارد ساخته بود که اگر این ایرادات به مجلس ابلاغ شود، رفع آن ها بلافاصله در دستور کار ما قرار خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پاسخ به این سوال که " با توجه به اعلام رئیس جمهور مبنی بر اینکه لایحه خروج از رکود تا پایان سال 94 کشور را از رکود خارج خواهد کرد، بنابراین با وجود تاخیر در رسیدگی به آن مشکلی در این زمینه به وجود نخواهد آمد؟" گفت: امیدواریم که تاخیری در روند عملیاتی شدن ایجاد نشود.

کاتب در خصوص آخرین وضعیت لایحه برنامه ششم توسعه تصریح کرد: لایحه برنامه ششم توسعه قبل از تیرماه به مجلس تحویل داده می شود، که نمایندگان مجلس قبل از 15 آذرماه که لایحه بودجه سال 95 توسط دولت به مجلس داده می شود، به آن رسیدگی کنند و بودجه سال 95 براساس همین لایجه اجرایی شود.

ارسال نظر: