فهرست شرکت‌های قابل واگذاری در سال ۹۴ به تصویب رسید

کدخبر: 996715

فهرست شرکت‌های قابل واگذاری در سال ۹۴ در قالب گروه ۱ و ۲ موضوع ماده ۲ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در جلسه هیأت واگذاری تصویب شد

به گزارش «نسیم» به نقل از سازمان خصوصی سازی ، فهرست شرکتهای قابل واگذاری در سال 94 در قالب گروه 1 و 2 موضوع ماده دو قانون اجرای سیاستهای کلی اساسی 44 در جلسه هیئت واگذاری به تصویب رسید.

اولین جلسه هیئت واگذاری در سال جاری شنبه با حضور اعضا در وزارت امور اقتصادی و دارایی تشکیل شد که در این جلسه گزارش مزایده های برگزار شده توسط سازمان خصوصی سازی در سال 93، گزارش واگذاری های انجام شده و باقیمانده از سال 80 تا پایان سال 93 و گزارش ارزیابی شرکتهای کنترلی واگذار شده ارائه شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تصویب فهرست شرکتهای قابل واگذاری در سال 94 در قالب گروه 1 و 2 موضوع ماده دو قانون اجرای سیاستهای کلی اساسی 44 و نیز اصلاح اساسنامه شرکتهای خدمات کیفیت آریا اس جی اس و مجتمع صنایع آلومینیم جنوب هم از دیگر مصوبات جلسه امروز هیئت واگذاری بود. همچنین در این جلسه موضوع مصوبه شورای عالی سیاستهای کلی اصل 44 در خصوص اصلاح ماده 6 آیین نامه اجرایی نحوه واگذاری سهام ترجیحی مرتبط با متقاضیان جامانده از دریافت سهام ترجیحی مطرح شد که پس از بحث و بررسی با تعیین قیمت سهام قابل واگذاری به متقاضیان جامانده از مرحله اول سهام ترجیحی شش شرکت موافقت شد.

ارسال نظر: